martin-en-eveline-naar-zeeland.reismee.nl

De laatste dag alweer!

Allemensen, we werden pas om half 8 wakker! Dus dat werd gelijk in de startblokken, en dan thuis de krant maar lezen. Eerst koffie en thee, anders komen we niet op gang! Vannacht heeft het pittig geregend, maar nu was het droog, en de lucht werd steeds blauwer.

Gelukkig zijn wij een geroutineerd team, Mart haalt de kar, ik pak in en zet het op de mat, dan verdwijnt het vanzelf naar de auto. Om 5 voor 10 waren we klaar, alles ingepakt en huisje weer spic en span. We rekenen de energie af, en gaan op de fiets naar Nunspeet, om bij Uniek brood te halen. Er was nog plaats op het terras, onder de luifel, dus toch maar even een bakkie doen met wat lekkers. Mart een hazelino en ik een mergpijp. Je hoeft er echt niet achter, 't is een komplete maaltijd! Als ik terugkom van het brood halen en nog even bij Mart ga zitten, begint het te regenen. Blij dat we onder de luifel zaten! Enfin, het was een bui, dus daarna op de fiets, om via Hulshorst naar de Bosrand terug te keren. Onderweg nog een paar x wat spatten. Maar de route was grotendeels onder de bomen, dus de schade viel mee.

Tegen half 2 waren we bij de auto, en om kwart over 3 waren we weer thuis, begroet door een luid mekkerende poes. Wat kan ze toch schreeuwen! We zullen maar denken dat dit is, omdat ze zo blij is ons te zien.

Het zit er weer op voor dit keer, we hebben het heerlijk gehad, en nog een mooi kleurtje opgedaan ook!

Bij de foto's op verzoek van Cor, de nieuwe klompen van Mart, met de rubberen zolen, gemaakt van Max Verstappen banden, zeggen ze... Zou best kunnen, hij loopt er tenminste heel hard op!

Jellien

Het waren weer leuke verhaaltjes. Fijn dat jullie genoten hebben en ook nog mooi weer gehad. Nu weer lekker thuis.