martin-en-eveline-naar-zeeland.reismee.nl

Dag 5 de bolletjes route

Vanmorgen rustig aangedaan, een beetje het gebruikelijke ritueel. Behoorlijk aan het klungelen met de overvolle garmin gps etrex. Geprobeerd om het interne geheugen wat op te frissen, het geen wat dus mislukt is.

Ik heb dusdanig veel verwijdert, dat als ik hem nu op fiets monteer hij ons de hele weg naar het eethuis stuurt.

Gelukkig heeft Eveline altijd nog de papieren kaart voor op het stuur. Wat erg handig is voor als je nodig moet.

Via de romein naar Harderwijk om daar even auto bolletjes te halen voor het achter licht van Renate 12 v 5 w staat er op het defecte bolletje. Ja dat weet ik nu, maar niet in Harderwijk. Dus alle bolletjes maar meegenomen. De bruine hebben wij in het bos opgemaakt tijdens de lunch. Lekker soppen in de kippensoep. Men zal wel denken alweer kippensoep, jawel de grootste pan van thuis helemaal vol. Bevalt erg goed zo in de thermos en lekkerder dan zo'n zakje en dan met heet water aanlengen.

Na de lunch op naar Ermelo voor de boodschappen. Zomer zuurkool en prei. En nog diverse kringloop winkels af voor de echte highlights te scoren. Kortom bepakt en bezakt vertrokken wij weer uit Ermelo richting Putten. Wij hadden al bedacht om niet over de heide retour te gaan i.v.m. De vele stof wolken en de reuzel loopt uit de bekende plek met dit weer. Eveline haar super navigatie stuurde ons over paden die wij nog nooit gezien hadden. Nu kan dat natuurlijk, wij komen hier voor het 14e jaar.

Wij waren redelijk op tijd weer bij het Eethuis. Normaal is er altijd wel wat te rommelen op de camping. Maar in deze tijd moet wij allen op afstand blijven van elkaar. Wel weer leuk om op afstand naar iemand te kijken waar iets niet lukt.

Het diner was dus zoals jullie al gelezen hebben zomer zuurkool met ananas en diverse soorten van een beest en rozijnen. Pfff, het uitbuiken hebben wij met een wandeling langs de de uitgezaagde kunst route over de heide achter de camping gedaan. Daarna het toetje. En nu douchen en naar bed. Morgen staat ijs van co te Hoenderloo op het programma 60 km heen en weer. Welterusten allemaal

Groetjes,

Martin & Eveline