martin-en-eveline-naar-zeeland.reismee.nl

Het is bijna zover!

Vanmorgen een berichtje van Ria: de huidige huurders zijn vanwege familieomstandigheden eerder vertrokken, jullie kunnen vanmiddag al terecht! Natuurlijk heel sneu voor deze mensen, maar wij hebben daardoor een vroege start van de vakantie.

Tsja, dat zou heerlijk zijn, vanmiddag al naar de Bosrand, maar deze x zit onze Bosrand week aan het begin van mijn vrije dagen. Dat houdt in, dat ik morgen, vrijdag, nog moet werken. En een collega die het van me over kan nemen is er niet, want die is nù met vakantie. Die start maandag weer. We lossen elkaar af, zogezegd.

Maar we gaan morgenavond na het eten gelijk weg, dat is ook al heerlijk, want dan kunnen we zaterdag gelijk op de fiets stappen!

Dus vandaag nog even de was weg werken, appeltaarten bakken, en alvast zoveel mogelijk inpakken. Weliswaar zijn Noah en Finn nu hier, maar die bezorgen oma weinig last. Noah doet nog 2 dutjes per dag, en Finn is heerlijk aan het spelen. Martin is ook druk om alle klusjes af te maken, en doet morgenmiddag even een powernap, zodat hij fris aan de rit naar Garderen kan beginnen. Want dat is toch een rit van ruim een uur. Ik zie nu gewoonweg allemaal besmuikte gezichten, die zeggen, dat is toch niets, 1 uur rijden. Natuurlijk, alles is relatief, maar als je normaal hooguit een ritje Alkmaar doet, is Garderen echt wel ver!

Hè, heerlijk, naar de paarse hei, we hebben er zo'n zin in!

Tot zaterdag!

marja

heerlijk lekker weg in eigen land. veel plezier en uitgerust weer terugkomen.