martin-en-eveline-naar-zeeland.reismee.nl

De dag voor vertrek

Morgen gaan we op vakantie!

Ik hoor iedereen zeggen, ja, dat begrijpen we, je hebt immers een reislog. Maar het wordt wel een hele bijzondere vakantie vinden wijzelf. We gaan namelijk een paar dagen naar Zeeland, aleer we naar de Bosrand vertrekken.

Door het coronavirus zien alle plannen voor de vakantie er iets anders uit. We hadden eigenlijk het plan, om naar het Watersnood museum te gaan, maar dat is helaas nog gesloten. Wat we natuurlijk wel kunnen doen, is een paar mooie fietstochten maken! Het weer laat zich ook goed aanzien, dus dat gaat zeker lukken.

We hebben een chalet, (stacaravan) in de buurt van Renesse gehuurd. De camping heet de Wijde Blick, dus dat belooft wat! Omdat we in een anderhalve meter maatschappij leven, hebben we voor onderweg 2 lichtgewicht vouwstoeltjes gekocht, zodat we niet afhankelijk zijn van een bankje of picknicktafel. Vòòr corona schoven wij rustig aan bij een ander stel, maar dat gaat hem nu even niet worden. Denk nu niet hù, een vouwstoeltje, dat zit toch niet! Dit zijn wel de mercedessen onder de vouwstoelen hoor, laat dat maar aan Martin over! Die is gisteren speciaal naar Bever zwerfsport gereden, om ze aan te schaffen. Dit alles op advies van onze dans en fietsvriend Cor! Verder iedere dag koek en zopie mee, want de terrassen zijn ook nog dicht.

Morgen reizen we eerst naar Bruinisse, om die kant van het eiland aan te doen met een mooie fietstocht. We mogen toch niet voor 15 uur in het huisje. Na de tocht de fietsen weer op de auto en richting Renesse. Daar kwartier maken, en dan de volgende 2 dagen nog een paar mooie tochten in die buurt. O.a. een ritje over de Brouwersdam, en ik wil graag even kijken bij slot Haamstede. Misschien ook nog richting Neeltje Jans, maar daar is waarschijnlijk ook nog niets open.

Enfin, er is genoeg te doen, dat gaat helemaal goed komen!

Martin

Alles dicht? Pffff, wat zullen wij een vakantie geld overhouden dit keer.

Lucienne Nucolet

Mooi hoor Zeeland! Heerlijke grote stranden om over te dwalen! Veel plezier en ik lees graag weer mee!

Janine

Lieve Lien en Mart, dat zijn leuke plannen en helemaal voorbereid op corona-maatregelen. Dat gaat een heerlijke vakantie worden. Geniet er van en laat ons meegenieten met jullie verhalen en foto's.
Groetjes Janine en Maarten

Ria

Ho Eveline en Martin, wat een mooie plannen hebben jullie gemaakt voor deze week. Geniet er goed van, wij lezen ook graag weer met jullie mee.

Pas goed op elkaar.

Liefs, Ria en Bram

Lucia

Heerlijk alle Corona uitwaaien op heerlijk Zeeland
Zeer jammer van gesloten waters nood museum
Tip je kunt daar wel vrij wandelen In natuurpark rondom de caisson’ in Ouwerkerk

Heel veel plezier en ik lees weer graag mee.

Shenan

Veel plezier! 😀

Nel Blokker

Wat lekker dat jullie met vakantie gaan. Dat zal wel eventjes hard nodig zijn na zo'n hectische periode! Ik hoop dat je samen met Martin een heel fijne tijd mag hebben. En dan naar Zeeland! Dat is wel een flinke omweg naar de Veluwe. Maar het is allebei biblebelt, dus dat zit wel weer goed. Wij gaan de eerste week van september naar Zeeland (Burgh-Haamstede) Maken jullie niet alles stuk voordat wij gaan!

Heel veel plezier!

Jellien

Gezellig om weer jullie vakantiebelevenissen te volgen. Geniet er lekker van. Groetjes van Henk en mij!

marja

gezellig een keeer naar zeeland.. zomer in zeeland zoals saskia en serge zongen.
geniet van het mooie weer en natuurlijk van je stoeltjes.